Para iade Politikası

Para iade politikası

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünleri iade edebilir miyim?

Babydarling.com.tr üzerinden satın aldığınız ürün veya ürünlerinizi, sipariş tarihinizden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir mazeret bildirmeksizin destek@Babydarling.com.tr adresimize e-posta yolu ile başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerin iade ve değişim şartları nelerdir?

İade edilecek/değişim yapılacak ürün veya ürünlerin tüm parçaları eksiksiz olarak orijinal ambalajında olmalı ve fatura üzerinde bulunan iade bölümü doldurularak gönderilmesi gerekmektedir. Orijinal paketinde gönderilmeyen ürünlerde iade tutarından paketleme masrafı düşülmektedir.

Kullanılmış veya hasar görmüş ürün/ürünlerin iadesi maalesef kabul edilememektedir.

İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.

Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerde kurulumu yapılan mobilya ürünleri iade yapabilir miyim?

Kurulum yapılan mobilya ürünlerinde, orjinal ambalajlı paketleri açıldığından ve sıfır ürün niteliğini kaybettiğinden dolayı ürün iadesi alınmamaktadır.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerin iade ve değişim sürecini nasıl başlatabilirim?

İade/değişim veya hasarlı/sorunlu parçanızın değişimi için, destek@Babydarling.com.tr adresimize e-posta yolu ile yazılı olarak talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Yollamış olduğunuz iade veya değişim taleplerinde; ürünün durumunun tespiti için, ilgili ürüne ait detaylı fotoğraflar yer almalıdır. Uzman ekiplerimiz konuyu 2 iş günü içerisinde inceleyerek tarafınıza dönüş yapacaklardır.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerde telefon ile iade işlemi yapabilir miyim?

Telefon ile iade işlemi alınmamaktadır. Tüm süreç yazılı mailiniz tarafımıza ulaştıktan sonra başlamaktadır.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerde ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?

İade talebiyle Babydarling.com.tr’a gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları müşteriye aittir.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerde kurulum esnasında hasar oluştu ne yapmalıyım?

Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerde kargoda oluşabilecek hasarlarda ne yapmalıyım?

Ürününüz elinize ulaştığı ilk anda kargonuzu teslim alırken mutlaka kontrol ederek almanızı ve bir hasar olduğu takdirde bunu kargo yetkilisine bildirip tutanak ile kayıt altına almanız gerekmektedir.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerde ürünü teslim aldıktan sonra hasarlı olduğunu fark ettim ne yapmalıyım ?

Hasarlı olduğunu düşündüğünüz ürün veya ürünlerin resimlerini karşıdan bakıldığından detaylı olacak şekilde çekip sipariş numaranız ile birlikte destek@Babydarling.com.tr adresimize talebinizi iletmeniz gerekmektedir.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerde ürünü teslim aldıktan sonra hasarlı olduğunu fark ettim ne yapmalıyım?

• Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilirsiniz.

http://www.yurticikargo.com web sitesinde "Gönderi Yap" menüsü altındaki "Tıkla Gönder" servisini kullanarak online kurye talep edebilirsiniz.

Babydarling.com.tr'dan aldığım ürünlerde ödemesini kaç günde geri alabilirim?

Cayma bildiriminizin bize ulaştığı andan itibaren, ürünlerin alımı ve iade süresi 20 gün içerisinde tamamlanmaktadır.

Kredi kartı ile yapılan ödemelerde ürün tutarı 7 gün içerisinde bankaya iade edilir. Bundan sonraki süreçte tutarın hesabınıza yansıması tamamen banka işlem süreçleri ile alakalıdır. Kredi kartına iade edilen tutarın hesabınıza yansıtılması ortalama 2 ile 3 haftayı bulabilmektedir.

X

Belirli bir haber bültenine kaydolduğunuzda, e-posta adresinizi (ATER HİZMET TEKNOLOJİLERİ MOBİLYA SAN.TİC.LTD.ŞTİ) ilgili bir posta listesine ekleriz. Oradayken, bu konuyla ilgili olarak sizinle e-posta yoluyla iletişim kurabileceğimizi biliyoruz.

E-posta adresinizi posta listemizden her zaman kaldırabilirsiniz. Bunu yapmanın birden çok yolu vardır:

Bülten göndermek için üçüncü taraf bir e-posta hizmeti (MailChimp ve / veya Mad Mimi) kullanabiliriz. Personelimizin bazı üyeleri, e-posta adresleri içeren posta listelerini görüntüleyebilir. Bu şekilde, bizden bunu yapmamızı isterseniz, e-posta adresinizi posta listesinden çıkarabilirler.

Lütfen posta listelerinin birbirinden bağımsız olduğunu unutmayın. Haber bültenlerini hiç almamaya karar verirseniz, tüm posta listelerinden çıkmanız gerekir. Bunu yapsanız bile, hesapla ilgili e-postaları almaya devam edersiniz (sipariş durumu bildirimleri, parola sıfırlama e-postaları ve daha fazlası gibi). Bir çevrimiçi mağaza işletmek için çok önemlidir.

Artık mağazamızı kullanmak istemediğinize karar verirseniz ve kişisel verilerinizin veri tabanımızdan kaldırılmasını isterseniz (veya hesabınızla ilişkili tüm kişisel verilerimizin elimizde olmasını istiyorsanız) lütfen bir e-posta gönderin. destek@babydarling.com.tr `ya.

Kişisel verilerinizin kötüye kullanıldığına inanıyorsanız, bir denetim makamına şikayette bulunma hakkına sahipsiniz. AB Genel Veri Koruma Yönetmeliği uyarınca size bu hak hakkında bilgi vermekle yükümlüyüz; aslında verilerinizi kötüye kullanma niyetinde değiliz.